آیا می توانم با 35 درصد عملکرد کلیه مرحله 3 CKD بیمار معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیار دشوار است برای تعمیر پس از عملکرد کلیه های شما آسیب دیده است، اما این به این معنی نیست هیچ شانسی برای به دست آوردن بهبودی وجود دارد. آیا می توانم مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود؟ بیماران مبتلا به این وضعیت چه باید بکنیم؟

همانطور که همه ما می دانیم CKD می توان به پنج مرحله تقسیم شده است، دو مرحله اول با آسیب کمی کلیوی. در این دو مرحله بیش از 60٪ کلیوی وجود دارد می تواند به طور معمول کار می کنند، چند و یا بدون نشانه های آشکار وجود دارد، بنابراین اگر بیماران می توانند درمان مناسب در زمان، پیشرفت فیبروز کلیوی می تواند متوقف شود و یا کندتر است. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه خود را تا حد متوسط ​​آسیب دیده است، فقط سمت چپ 59٪ و یا عملکرد کلیه و حتی پایین تر می تواند موثر کار می کنند وجود دارد. در این مرحله، اگر بیمار می تواند با توجه به رژیم غذایی خود را با توجه به پزشکان ساخت و ساز خود را پرداخت و انجام کارهای است، هنوز هم وجود دارد می تواند معکوس شود و یا حداقل کاهش روند فیبروز کلیوی. اگر بیماری خود را نمی تواند به خوبی کنترل، ممکن است به مرحله 4 یا 5 قرار می گیرند، عملکرد کلیه را پایین تر از 30 درصد، که به معنی کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است. در این دو مرحله غیر ممکن است به معکوس، بنابراین نکته مهم این است سعی کنید بهترین خود را به کنترل بیماری و با آن زندگی می کنند.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که مرحله 3 CKD مرحله بسیار حیاتی است، اگر شما می توانید اقدامات بلافاصله، احتمال متوقف شود وجود دارد. اما 35 درصد عملکرد کلیه آسان برای به مرحله 4 سقوط است، بنابراین شما باید توجه دقیق به آن پرداخت. آیا تصمیم گیری های خودتان را ندارد، شما باید حفظ ارتباط با دکتر خود. اگر شما مشکلات را داشته باشد، شما همچنین می توانید از پزشکان آنلاین ما مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با 35 درصد عملکرد کلیه مرحله 3 CKD بیمار معکوس شود





:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، 35 درصد عملکرد کلیه، آیا می توانم مرحله 3 CKD بیمار با 35 درصد عملکرد کلیه معکوس شود ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: